سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارخانه منهول پلی اتیلن

 

منهول چیست؟

منهول محصولی است که تاسیسات زیرزمینی را به سطح متصل می کند. منهول ها به اندازه کافی بزرگ است تا بدن یک کارگر تاسیسات را در خود جای دهد. روی آن یک سطح همسطح با زمین پوشیده شده است که به آن دریچه منهول می گویند. منهول ها را می توان یافت که به سیستم های آب و فاضلاب و همچنین کابل های برق و فیبر نوری متصل هستند. در همه موارد، منهول ها در تقاطع های اصلی و گاهی اوقات در فواصل زمانی در طول خط توزیع قرار می گیرند تا به کارگران امکان دسترسی آسان به مشکلات احتمالی را بدهند   .در برخی موارد، یک منهول به یک فاضلاب زیرزمینی منتهی می شود، یک اتاق بزرگ که می توان تجهیزات سوئیچینگ را در آن یافت. شما می توانید به طور منظم به یک اتاق زیرزمینی دسترسی داشته باشید تاخطوط  جدید را متصل کنید، بررسی های امنیتی را انجام دهید و از انجام سایر کارهای تعمیر و نگهداری اطمینان حاصل کنید. به طور معمول، در شبکه‌های زیرزمینی بسیار بزرگ، منهول‌ها به یک سری لوله‌های زیرزمینی متصل می‌شوند که می‌توانند لوله‌ها را از نظر گرفتگی بررسی کنند، از سالم بودن آن ها مطمئن شوند و مناطق مشکل‌دار احتمالی را شناسایی کنند. که نیاز به تعمیر دارند.

دریچه منهول:

دریچه منهول قسمت قابل مشاهده نگاه است که بیشتر افراد با آن تعامل دارند. دریچه منهول معمولاً گرد است تا از افتادن آن در داخل آن جلوگیری کند و همچنین پس از اتمام کار، بدون نیاز به تطبیق گوشه‌ها، بازگرداندن آن را در جای خود آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، لبه های گرد کمتر باعث گیرکردن لاستیک های اتومبیل و دوچرخه می شود. به طور معمول، هنگامی که یک دریچه منهول برای دسترسی به خدمات زیر زمینی برداشته می شود، یک مانع محافظ برای جلوگیری از سقوط افراد در محل قرار می گیرد تا به طور سهوی چیزی روی کارگر زیرزمینی نیفتد. خدمات عمومی.دریچه های منهول از جنس پلی اتیلن و چدن و کامپوزیت و..تولید می شود.

اهدا دریچه منهول:

منهول های پلی اتیلن توسط دریچه های منهول محافظت می شوند. این ها اهداف مختلفی دارند:

آن ها برای ایمنی ضروری هستند، زیرا از سقوط افراد از چاه یا تلاش برای ورود به سیستم زهکشی بدون مجوز جلوگیری می کنند.

دریچه های منهول همچنین از ورود اجسام و زباله ها به سیستم زهکشی جلوگیری می کند که می تواند باعث انسداد شود.

آن ها همچنین از ورود آب های سطحی به سیستم زهکشی در آن نقطه جلوگیری می کنند، بنابراین لوله های زهکشی در هنگام بارندگی شدید و شرایط آب و هوایی شدید پر نمی شوند.

دریچه منهول را می توان از مواد مختلفی از جمله فولاد، بتن و همچنین پلی اتیلن و چدن و... ساخته شد

هدف استفاده از منهول پلی اتیلن:

منهول پلی اتیلن را می توان به عنوان یک نقطه دسترسی به سیستم فاضلاب برای کارگران و مواد تعریف کرد. بخش مهمی از سیستم فاضلاب است زیرا نیاز به حفاری را از بین می برد. برای اهداف بازسازی بدون ترانشه، منهول های پلی اتیلن راه اصلی برای دسترسی به سیستم و بازسازی یا جایگزینی لوله ها بدون نیاز به حفاری هستند. آن ها در فواصل منظم در سراسر سیستم فاضلاب تا تصفیه خانه برای دسترسی راحت در هر نقطه قرار می گیرند.

نصب منهول پلی اتیلن:

منهول ها از بتن یا آجری و پلی اتیلن ساخته می شوند که امروزه منهول پلی اتیلن بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.و در طول سیستم فاضلاب در فواصل مساوی یا بسته به طول لوله های مورد نظر ساخته می شوند. . منهول‌های پلی اتیلن  را می‌توان در جاهایی که دو یا چند فاضلاب به هم می‌رسند و در جایی که اندازه خط فاضلاب تغییر می‌کند پیدا کرد. آن ها همچنین امکان تغییر جهت خط فاضلاب را در مرحله ساخت و ساز فراهم می کنند. منهول های پلی اتیلن را می توان برای انجام بازرسی و تمیز کردن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک واحد تهویه برای جلوگیری از تجمع گازهای مضر عمل می کند. انواع مختلف منهول های پلی اتیلن بسته به موقعیت و عمق خط فاضلاب کم عمق، معمولی و عمیق هستند. دسترسی به منهول های پلی اتیلن به کارگران مجاز با آموزش و تجهیزات ایمنی لازم برای جلوگیری از حوادث ناشی از سقوط و گازهای مضر مانند متان و سولفید هیدروژن محدود می شود.

منهول پلی اتیلن:

هلدینگ صنایع برتر به عنوان نام پیشرو در تولید و ساخت منهول های پلی اتیلن ساخته شده سفارشی را برای کاربردهای مختلف ارائه می‌کند که از ترکیبی از لوله‌های دیواری با کیفیت بالا و دیواری ساختاری ساخته شده‌اند.منهول پلی اتیلن به دلیل سبک وزن، سهولت در نصب و مقاومت در برابر خوردگی و سایش و همچنین طیف وسیعی از مواد شیمیایی که از بتن، آجر و ملات یا سیمان الیافی تولید می‌شوند، مدت‌هاست جایگزین قابل‌اعتمادی برای منهول‌های اجری و بتنی در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت طول عمر مواد سنتی را کاهش دهید. در نتیجه، منهول‌های پلی اتیلن در برابر نفوذ ریشه مقاوم هستند و از آلودگی به آب‌های زیرزمینی اطراف جلوگیری می‌کنند و ساختاری ضد آب ایجاد می‌کنند که طول عمر بیشتری را ارائه می‌دهد.منهول هایپلی اتیلن پیش ساخته هستند، که خطر تغییر شکل در سازه را از بین می برد، با این حال، پیکربندی شفت منهول پلی اتیلن نیز می تواند برای سازگاری با هر برنامه ای جدا از سیستم کامل پلاستیکی سازگار باشد. در صورت درخواست می توان نردبانرا نیز در داخل منهول ساخت. روکش ها و قاب های استاندارد نیز موجود است.منهول‌های پلی اتیلن و اتصالات ساخته شده تمامی الزامات آزمایش و ساخت هر استاندارد را برآورده می‌کنند و کیفیت مواد و کار را تضمین می‌کنند. منهول هایپلی اتیلن ویژگی ها و مزایای بسیاری را برای سیستم های گرانشی و فشار زیرزمینی از جمله بازرسی، نگهداری، تهویه، تمیز کردن و شستشوی زهکش ها یا فاضلاب ها یا تغییر شرایط جریان (تغییر جهت، تغییر فشار، تغییر جریان آب) ارائه می دهند.

منهول پلی اتیلن برای مخابرات:

 منهول‌های پلی اتیلن برای نصب در زمین‌های سخت که فضای محدودی برای کار وجود دارد، مناسب هستند و آن‌ها را برای سیستم‌های مخابراتی و کانالی ایده‌آل می‌سازد.

ویژگیها و مشخصات منهول های پلی اتیلن :

اغلب از ان ها در جریان های ثقلی استفاده می شود.

برای قطر داخلی 600 تا 3000 میلیمتر و تا 12 متر ارتفاع ساخته شده اند.

جوش انواع لوله و انشعابات پلی اتیلنی در گریدهای گوناگون PE100 , PE80 به بدنه منهول کیفیت مناسب و مطلوبی را خواهد داشت.

تمامی مراحل جوش و آببندی کف و انشعابات براساس استاندارد DVS 2209 و به شیوه جوش اکسترودری انجام می شود.

ضخامت دیواره یا رایزر منهول پلی اتیلن  باتوجه به سایز منهول، ارتفاع، نوع خاک و وجود آب های زیرزمینی و همچنین نوع کاربردی آن ساخته می شود.

اغلب برای کار در محدوده حرارتی -45? تا60? سانتیگراد است ولی این مقدار میتواند با توجه به شرایط خاص، تغییر کند.

مقاومت ویژه ای در مقابل بسیاری از مواد شیمیائی قوی و خورنده دارند.

گروه صنعتی و تولیدی هلدینگ صنایع برتر:

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، انواع کولینگ تاور و قطعات برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، منبع کویل دار، رادیاتور، دیزل ژنراتور، پمپ و سیستم های آبرسانی توسط انواع لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله زهکش و لوله فلزی، سیستم های تصفیه آب و هوا، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، سختی گیر، فیلتر شنی، تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس و منهول پلی اتیلن، درب منهول، طراحی و ساخت انواع مخازن از جمله مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن فایبرگلاس، مخزن استیل، مخزن اسید، مخزن کامپوزیت، تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، یخساز صنعتی، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل و ... با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید منهول پلی اتیلن و محصولات مشابه را دارید، می توانید با دریافت قیمت منهول پلی اتیلن و مشورت کارشناسان فروش هلدینگ صنایع برتر ایران انتخاب بهتری داشته باشید.مجموعه صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران در زمینه تولید انواع منهول پلی اتیلن به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به منهول پلی اتیلن و دیگر مدل ها که داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص منهول پلی اتیلن و نحوه تولید آن به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 – 09129536702 – 09127065945